TRATAMENT GRATUIT PENTRU DEPRESIE

Cât de mult vă descriu afirmațiile de mai jos?

therapy– Vă simțiți copleșit(ă) de tristețe zile în șir

– Nu mai aveți chef de nimic, nici măcar de lucrurile care înainte vă făceau plăcere

– Vă e greu să vă concentrați sau să luați decizii

– Plângeți mai mult decât înainte

– Obosiți ușor sau vă simțiți obosit(ă) majoritatea timpului

– Nu aveți un somn odihnitor

– Aveți o părere proastă despre propria persoană, vă simțiți inutil(ă)

– Nu vă simțiți în stare să faceți nimic

– Simțiți că nu mai puteți face faţă lucrurilor.

Dacă ați bifat cel puțin unul dintre simptomele din lista de mai sus, este posibil să vă confruntați cu simptome de tip depresiv. Trebuie să știți că, netratate, ele tind să se înrăutățească în timp și/sau să reapară. De asemenea, ele vă cresc în mod considerabil riscul de a dezvolta și alte probleme în viitor, lucru ce poate afecta viața dvs. pe multiple planuri (de ex., familial sau profesional).

Pentru a preveni aceasta, puteți beneficia acum de un consult de specialitate GRATUIT, în cadrul unui proiect derulat de către Universitatea Babeș-Bolyai prin Departamentul de Psihologie Clinică și Psihoterapie.

În urma evaluării psihologice inițiale, puteți beneficia de asemenea de tratament psihologic gratuit, în cazul în care clinicianul care v-a consultat va confirma faptul că vă confruntați cu simptome depresive. Acest tratament va fi efectuat in Cluj-Napoca, cu un psihoterapeut experimentat, acreditat de Colegiul Psihologilor din România.

Contactați-ne la adresa de email sau numărul de telefon de mai jos pentru orice întrebări.

s1s2Departamentul de Psihologie Clinică, Universitatea Babeș-Bolyai

psihoterapie.depresie@gmail.com